Strong is beautiful

Legday delux

Publicerad 2014-10-20 21:28:33 i Min träning,



Som väntat så vart det ett tuuungt benpass, kör aldrig så tungt som jag gör tillsammans med Felicia. Hon är duktig på att peppa mig. Såhär såg i alla fall passet ut:
 
Uppvärmning 7 min pw
 
Utsida lår 12x4
Insida lår 12x4
Legcurl baksida12x2 10x2
Benpress 12x1 10x2 8x1
Legcurl framsida 10x3 12x1
Vadpress  12x4
Sumosquats 15x3
Gående utfall 20x3
 
Som ni ser så vart det en hel del övningar, lika bra att kötta på ordentligt då vi väl tränar tillsammans ;) Vi var alldeles skakiga, och hungriga efter passet, så vi gick till en Sushi- och salladsbar för att äta middag och det var så gott!
 
Är supertrött och sömn är viktigt, så jag ska ta och krypa ner i sängen nu. Godnatt på er ♥
 
 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-10-21 11:09:05

Ser ut som ni fick ihop ett bra pass och köttade ordentligt :) Härligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela