Strong is beautiful

It's dark outside

Publicerad 2014-10-24 07:09:40 i Personligt,

 
Vaknade upp av min kära sambo som pussade mig hejdå, och utanför fönstret faller fortfarande snön, precis som då vi la oss igår. Så mysigt! Vintern kommer dock alldeles för tidigt, men kan ändå inte undgå julkänslorna som redan nu smyger sig på. Vill pynta med rött och silver hemma, hänga upp julgardiner och baka lussebullar. Men håller mig ett tag till, haha.
 
Har precis slevat i mig en tallrik med fil och müsli, så ska låta det landa lite i magen innan jag kilar ner till gymmet för ett morgonpass. 
 

Kommentarer

Postat av: Elin Bjurek

Publicerad 2014-10-24 08:03:30

Lycka till på gymmet :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-10-24 11:42:11

De där ryggmusklerna är inte att leka med! :)

Ha haft snö än regn och blåst som det är här nere på västkusten, riktigt tråkigt! :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela