Strong is beautiful

En liten tillbakablick

Publicerad 2014-10-30 12:13:10 i Formbilder,

bild till vänster tagen i augusti 2013, bild till höger tagen i oktober 2014
 
Är glad att jag tagit så pass många bilder som jag gjort på min viktnedgång, det hjälper verkligen att blicka tillbaka på hur man såg ut förut då man tycker att det inte händer något med kroppen hur mycket man än sliter. Idag är jag inte ute efter att gå ner i vikt, utan att få en mer tonad och fastare kropp. Och jag vet att det tar tid, tur att sommaren 2015 är långt bort, haha. Idag är jag inte heller där jag var i början av sommaren, men jag kommer att ta mig dit, och ännu längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela