Strong is beautiful

Morgonträning

Publicerad 2014-11-04 09:42:49 i Min träning,

 

Det var inte lätt att släpa sig iväg till gymmet imorse, speciellt inte med den träningsvärk som jag har i rumpan. Vaknade liksom inatt av att jag hade ont då jag låg på rygg, haha. Men jag tog mig iväg och körde 30 minuters rätt intensiv löpning och så mage på det. Alltså måste verkligen bli bättre på att träna magen! För precis som med vilken annan muskel som helst så blir magen fastare ju mer muskler du har där. Svettig och nöjd gick jag i alla fall därifrån och nu sitter jag i soffan, nyduschad, med frukosten framför mig och ser Gossip Girl. Bra start på denna tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela