Strong is beautiful

Bättre lycka nästa gång

Publicerad 2014-11-24 17:39:50 i Min träning,

Trots mina nya, fina skor så fick jag inte ihop något dunderpass idag. Jag vet att alla pass inte kan gå bra, och att man inte alltid kan förbättra pass efter pass. Men besvikelsen som sköljde över mig var riktigt jobbig. Och de negativa tankarna kom som ett brev på posten. Jag ville vara allt som jag inte är. Men det är bara att ta nya tag imorgon. Jag tog mig iväg, jag gav inte upp och det ska jag vara nöjd över :)
 
Körde ett pass med lättare vikter och fler reps idag, lite ovant faktiskt, men såhär såg det ut:
 
Knäböj 15x3
Knäböj breda 15x3
Knäböj pump halvvägs 20x1
Benpress 15x3
Vadpress 20x3
Utsida lår 15x3
Leg curl 15x3
Wallball 20x3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela