Strong is beautiful

A great weekend

Publicerad 2014-11-02 21:19:36 i Personligt,

 
Då lider även denna helg mot sitt slut och det har varit en väldigt lugn sådan, trots att det varit halloween. Kände tidigt att jag inte alls var taggad för något festande och att klä ut mig i år, jämfört med förra året då jag började tagga för halloween i juli typ, haha. Så jag, Felicia och Marie drog och såg Ouija på bio igår istället, riktigt läskig var den! Det var så skönt att vakna upp efter en lååång sovmorgon och må bra. Ingen huvudvärk, illamående eller, det bästa av allt, inga bakiscravings på pizza, godis eller cola som jag brukar ha. Så nu ikväll har jag kunnat dra på gymmet tillsammans med Emil och köra ett riktigt bra axel- och tricepspass. Kunde knappt lyfta armarna efter att ha kört slut på axlarna. Precis som det ska vara. Nu ska jag snart hoppa i säng så jag vaknar upp pigg inför den nya veckan. Puss! ♥

Kommentarer

Postat av: Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Publicerad 2014-11-03 00:36:08

Vad mysigt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela