Strong is beautiful

Legday delux

Publicerad 2014-02-28 19:47:00 i

Äntligen är Felicia här och efter att jag plockat upp henne och handlat lite så drog vi till gymmet. Och vi fick till ett sten-jävla-hårt benpass, enligt mig då som inte alls är van vid de vikter som hon lassade på. Har jag inte träningsvärk imorgon så vet jag inte vad... Haha!
 
Övningarna vi körde var:
 
Benböj 15x2 12x2
 
Statiska utfall 12x2 8x1
 
Hip abductor 15x3
 
Hip adduction 12x3
 
Liggande leg curl 15x4
 
Sittande benspark 15x3
 
Benböj, kast med boll mellan 20x3
 
Donkey kicks 20x4
 
Höftlyft på bänk med viktplatta 15x4
 
Avslutade med en ordentlig strechning
 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-03-01 08:32:49

Jösses vilket härligt pass ni verkar ha fått till! Bra kämpat! Roligt att träna tillsammans med nån! :)
Får jag bara vara jättejobbigt och superpetig över en sak? Du vet säkert redan det här och har kanske lagt upp bilderna fel, men när du jobbar med utsidan och drar benen utåt så heter det abduktion och när du jobbar med insidan och drar ihop benen så kallas det adduktion. Står tvärtom på bilderna. Tänkte bara säga så att du vet rätt namn till rätt övning, förlåt om jag låter som värsta besserwissern :)

Hoppas att ni får en toppenbra helg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela