Strong is beautiful

Grey and pink

Publicerad 2014-12-03 20:04:18 i Min träning,

 
Det känns i kroppen att den inte varit helt kry för dagens benpass gick sisådär. Känns att jag legat på ett underskott i och med magsjukan, och att jag har brist på järn bl.a. Men jag tog mig dit och körde det jag kunde och det är huvudsaken :) Sen vart jag så irriterad på dom som tar upp ställningen där man kör squats, de matar typ 10 låååånga set, lallar runt och pratar med folk hit och dit. Pallar inte! Ser de inte att jag är där och kollar om det är ledigt typ 51165 gånger?! Haha. Nej men jag förstår att det tar lite tid, men seriöst, man squattar inte i en timme! Så till slut fick jag nog och drog hem utan att göra mina squats. I övrigt så såg passet ut såhär:
 
10 minuters pw på bandet i lutning
 
Liggande benpress 15x3
Vadpress 20x3
Leg curl 15x3
Hip adduction 15x3
Kissande hunden/åsnespark 20x3
Bakåtspark i smithmaskin 12x3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela