Strong is beautiful

En månad kvar

Publicerad 2014-12-01 13:49:54 i Personligt,

 
Och så har vi gått in i årets sista månad, december. En månad fylld av pepparkakor, lussekatter, julmust, julbord, tända ljus, julklappsinköp och allt annat som hör till. Jag är själv inget stort fan utav julen, visst uppskattar jag allt det mysiga som hör till, men själva julafton är ingenting jag ser fram emot. Varför det är så ska jag förklara i ett annat inlägg, lite längre fram. Men jag ser fram emot att det kommer ett nytt år, för trots att jag inte tycker att man behöver ett nytt år för att göra förändringar och löften, så är det ändå ett tillfälle att "vända blad" och börja om. Lägga det gamla bakom sig, se framåt och så är det ett tillfälle att summera hela detta år och se vad man kan göra lite bättre det kommande året. Jag har redan börjat klura på ett å annat litet löfte åt mig själv, så jag längtar mer till ett nytt år än till julafton, hehe :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela