Strong is beautiful

Backattack

Publicerad 2014-12-19 08:15:00 i Min träning,




Vaknade då Emil pussade mig hejdå, och kände en extrem lust för att gå till gymmet, kl 05.50! Alltså när hände det senast? Men var bara tacka och ta emot då motivationen infann sig så skuttade ur sängen, drog på mig träningskläderna och gick ner till gymmet. Brände av ett riktigt bra ryggpass och avslutade passet med 20 minuter på crosstrainern. Svettigt och bra. I och med att jag tränade på morgon så resulterade det i att jag också åt en BRA frukost. Nu ska jag se till att göra resten av dagen lika bra. Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela