Strong is beautiful

Ett glatt besked

Publicerad 2014-04-30 09:21:40 i Personligt,

 
Godmorgon finisar. Åh jag fick en sån bra nyhet nu på morgon, har blivit med jobb på Coop forum här i Boden. Trivdes jättebra då jag jobbade i Kalix och tror att jag kommer trivas bra här med. Men mina planer på att börja plugga är fortfarande kvar och jag ska komma igång med det också, men ett jobb så att jag har en inkomst känns som prio ett just nu. Så detta var en perfekt start på Valborg! Men nu kurrar magen så dags för frukost.

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2014-04-30 14:00:38

Grattis!! :) Vad kul att börja jobba så snart igen!

Kontrast här borta, jag fick ännu ett nej efter en anställningsintervju. Det är väl bara att vara envis och inte ge upp!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela