Strong is beautiful

Äpple, banan & ananas

Publicerad 2013-04-28 20:28:00 i Personligt,

 
Har precis mumsat i mig (nästan) allt detta, mmmh så gott! Löpturen tidigare landade på 5 km och efter det lagade jag god lax till middag. Imorgon är det måndag vilket innebär en helt ny vecka med jobb och träning. Och så kommer min Malin till Umeå också, den jäkeln har praktik i Skellefteå så har inte träffat henne på alldeles för länge! Tror att jag har en rätt bra vecka framför mig :) Men nu ska jag ta det lugnt i soffan resten av kvällen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela