Strong is beautiful

En ledig dag

Publicerad 2015-01-07 09:32:28 i Personligt,

 
Godmorgon vänner. Är ledig idag och har all tid i världen att ägna åt vad jag vill, så tänkte börja med att uppdatera hur läget är med mig. Just nu sitter jag ner i lugn och ro och äter frukost kl 9 kl morgonen, lyx!  Och jag har ingenting inplanerat idag. Är fortfarande förkyld så det blir lugna puckar. En vecka har gått på det nya året och det känns bra, är så redo för att ta mig an detta år. Tyvärr så gick inte den där kickstarten med träningen vägen, men får se det så att jag nu haft en sån lång vila att jag kan köra stenhårt när jag väl kan sätta igång igen. Och har även varit sockerfri en vecka! Det må låta klyschigt men det känns redan i kroppen! Och blev så galet peppad av att se formbilderna från året som varit, det här ska jag bara klara. Ser fram emot att få dela med mig av det tillsammans med er ♥
 
Men nu ska jag dra igång några avsnitt Gossip girl och fortsätta min mysiga morgon :)

Kommentarer

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2015-01-07 19:44:37

Mumsigt :)

Postat av: Julia

Publicerad 2015-01-08 00:35:50

Vad har du för e-mail adress?:)

Svar: Du kan kontakta mig på [email protected] :)
Elin Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela