Strong is beautiful

Året som varit- Formbilder

Publicerad 2015-01-04 21:14:21 i Formbilder, Personligt,

 
Känns obekvämt och jobbigt att publicera detta inlägg men vill vara ärlig mot er och visa sanningen, så här har ni året som gått, i formbilder. Som ni ser så gick det riktigt bra för mig januari-juli och jag var riktigt nöjd med formen och utveckligen som jag gjorde! Men tyvärr så föll jag tillbaka i gamla, osunda vanor under juli och augusti och det har hållt i sig alldeles för länge och nu så är jag nästan tillbaka på samma ruta som i januari förra året, fast med lite mer muskler nu. När jag äter onyttigt så lägger det sig direkt på mage, rumpa och bröst. Fan också. Men jag blir samtidigt så peppad på att börja kötta nu (när förkylningen lagt sig) och ta tag i kosten ordentigt. Mycket kan hända på 2-3 månader och målet nu är att vara i ännu bättre form än jag någonsin var förra året! Och ni ska såklart få ta del av så mycket som jag bara hinner dela med mig utav.
 
Imorgon börjar allvaret, ska skriva ner allting som jag äter under en vecka för att sedan skicka det + vikt, mått och formbilder till min "coach". Pirrigt och spännande på samma gång. Jag är pepp!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2015-01-05 18:50:43

Du har gjort en sån bra resa och är så mycket starkare inifrån och ut! Tycker du är riktigt snygg och har en väldigt fin kropp även nu! Men nu kämpar vi mot våra mål det här året! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela