Strong is beautiful

En perfekt söndag

Publicerad 2015-01-11 19:59:45 i Personligt,



Klockan är åtta och här ligger jag i sängen med datorn på magen och har en sovande sambo bredvid mig. Det har varit en perfekt (men kall) söndag! Vi vaknade runt halv tio och låg och drog oss en stund innan vi klädde på oss i full mundering och for ut med Emils skoter. Åh det var så fint ute! Himlen var klar och solen tittade fram. Vi körde runt där i skogen och allt var bländande vitt, stilla och vackert. Träden hängde tungt ner av all snö. Dock så körde vi lite vilse och kom inte fram till vårat mål fören efter 6 mil. När jag klev av skotern så kände jag inte ens mina egna fötter, har aldrig frusit så mycket som idag. Men nu när jag ligger här i sängen igen så är jag glad att jag följde med, annars gör jag ofta så att jag tackar nej till att följa med då Emil ska ut med någon kompis (speciellt då en skoter är med i bilden då jag inte är så intresserad, haha). Men är som sagt glad att jag gjorde det, för vilken vacker upplevelse. Och nu när jag tar upp det, det här året så ska jag bli bättre på att tacka ja till saker. För sitta hemma och ta det lugnt kommer jag ha gott om tid att göra då jag blir gammal.
 
Men nu ska jag slå igång ett till avsnitt av American Horror Story, varför har ingen tipsat mig om den serien för?! Haha, så bra! Hoppas att eran helg har varit fylld av ljusglimtar, lycka och skratt. Kram ♥

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2015-01-11 20:12:36

Vad vackert ni har det där uppe! Ser underbart ut på bilderna :) Här är det bara regn och blåst :/ Tråkigt!
Hoppas du haft en bra helg och får en bra kommande vecka! :) <3

Postat av: Rebecca

Publicerad 2015-01-12 15:51:19

Hej Elin!
Vill bara säga att du är en stor inspiration för mig!
Kämpa på med dina mål!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela