Strong is beautiful

Sick.

Publicerad 2014-11-30 12:44:19 i Personligt,

 
Hej hörni, här ligger jag lagomt sliten och det som jag först trodde var en rejäl baksmälla visade sig vara magsjuka. Länge sen jag var såhär dålig och jag har fått ont i ryggan av att ligga ner. Hungrig är jag också, men får inte i mig någon mat, eller knappt någon vätska heller utan att det kommer upp igen (ursäkta för den överflödiga informationen, but that's the truth). Två små ljuslyktor lyckades jag i alla fall ställa fram, det är ju trots allt första advent. Hoppas att ni mår bra och att ni har haft en toppenhelg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela