Strong is beautiful

En annan slags träningsform

Publicerad 2014-06-30 23:30:04 i






Jag hoppade över gymmet ikväll och istället så for jag och Emil och spelade tennis i kvällssolen. Det är jobbigt alltså, en träningsform som man inte ska underskatta alltså! Kul också att variera träningen lite. Inte alltid så roligt att vara instängd på gymmet då det är så bra väder.

Försökte även få Emil att ta några fina bloggbilder, men ja, ni ser ju själva... Tyvärr är jag inte sådär jättefotogenisk, haha. Önskar verkligen jag kunde bjuda på bättre bilder, men är så dålig på att dra med kameran också. Så det är en dålig kombo då jag egentligen tycker det är viktigt med fina, ordentliga bilder. Men jag har blivit lite bättre, visst? :) 

Nu är det godnatt, imorgon är det en stor dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela