Strong is beautiful

Monday

Publicerad 2014-12-15 19:03:09 i Personligt,

 
Puuh, jag är helt slutkörd efter dagens långa arbetspass! På onsdag har jag äntligen en ledig dag och då blir det inte mycket gjorde, och dessutom hinner jag äntligen ta mig iväg till gymmet. Skulle verkligen vilja hinna med träningen (och sköta kosten) just nu, men jobbet tar mycket energi och då väljer jag att lägga den åt sidan. Jag veeet att man kan äta bra trots det, men det blir så lätt att det slinker ner något snabbt och en å annan godisbit då jag pysslar med lite julkorgar nu också. Hehe. Nej men jag vet, har egentligen ingen bra bortförklaring förutom att jag helt enkelt inte orkar hålla fokus på allt samtidigt. Ser fram emot det nya året och att få göra en "nystart" med livet. Vill lägga om så himla mycket i min livvstil, och jag SKA lyckas! ♥

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-12-16 13:39:14

Jag är på precis samma bana som du är, VILL sköta träningen och kosten men bortprioriterar det just nu. Har också massa bortförklaringar, haha!
Men nästa år tar vi nya tag, ändrar en del i vår livsstil och ser till att förverkliga våra drömmar :) Jag tror på dig! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela