Strong is beautiful

Long time no see

Publicerad 2014-12-26 20:10:54 i Personligt,






Hoppsan, här har det visst ekat tomt i en hel vecka! Men de två senaste veckorna har varit så sjukt uppbokade med jobb så har inte orkat med annat än att jobba, äta och sova. Tror jag fick in tre träningspass på dessa två veckor, fast det har inte gjort så mycket. Det har varit skönt med en lite längre vila och då kan jag starta nästa år stenhårt med träningen.
 
Hur som haver. Hade en lugn och mysig julaftonskväll tillsammans med mamma, Jonas och Emil efter att jag slutade jobbet. Åt god julmat och fick jättefina julklappar. Är så tacksam över att ha dessa människor i mitt liv ♥
 
Idag har vi bara legat i soffan och sett film, varit en sväng på mellandagsrean och ätit god mat på restaurang. Det blir en tidig kväll för mig, börjar jobba kl 6 imorgon. Och så dagvild jag är, ligger två dagar före än vad det egentligen är, haha. Men efter denna vecka (ja, nästa vecka då) hoppas jag att det ska ordna upp sig och att huvudet kan ställa om sig. Då återgår förhoppningsvis livet till det normala.
 
Massa kramar till er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela