Strong is beautiful

Fredagsmys på gymmet

Publicerad 2014-11-21 10:08:33 i Min träning,


Fredagen startades med ett gympass som gick riktigt bra! Kände mig både stark OCH snygg(!). So what ifall det dallrar under kläderna, min kropp är grym som klarar av det jag pressar den till. Den orkar dag ut och dag in ta mig igenom tuffa arbetsdagar, tunga och svettiga träningspass, jag kan skratta, gå, springa, leva och känna. Min kropp är mitt tempel och jag tränar för att jag älskar den, inte för att jag hatar den. Jag vill ha en frisk och stark kropp hela mitt liv, och när jag är 65 så vill jag fortfarande kunna gå till gymmet och ta hand om min kropp. Åh jag svävade iväg lite, haha. Såhär såg i alla fall passet ut:
 
Baksida axlar 15x3 + stående rodd 12x3 (superset)
Sittande latsdrag i kabelmaskin 15x3 + militärpress 12x3 (superset)
Stående latsdrag i kabelmaskin med stång 12x3
Chins i maskin 10x3
Hantelrodd 12x3
 
Sen gick jag och lekte lite i crossfit-hörnan. Testade på handstand pushups, och det gick ju rätt bra om jag får säga det själv, för att vara första gången! Klarade tre stycken och fick inte huvudet enda ner, men det ska det övas på :) Och så avslutade jag hela passet på löpbandet med 8 tabata-intervaller på 17 kmph.
 
Nu har jag värsta lyckoruset i kroppen, trots att jag har en arbetshelg framför mig. Vilken tur för mig att jag älskar mitt jobb! Gör det bästa av denna fredag nu alla fina, puss! ♥
 
 

Kommentarer

Postat av: Johanna ♡

Publicerad 2014-11-22 23:14:36

Älskar din inställning! Kram på dig fina du!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela