Strong is beautiful

Torsdag

Publicerad 2015-01-08 09:46:25 i Personligt, Träning,

 
 
Vet inte ifall någon av er kommer ihåg denna video som jag och Felicia spelade in när jag bodde i Umeå? Vi hade en galen träningshelg då vi körde två tuffa pass dagligen, och så avslutade vi det hela med Vasaloppsspinning på 4 timmar! Vill verkligen bli bättre på att göra videos till er, men det är svårt då man oftast tränar själv. Och så måste jag skaffa mig en digitalkamera, för orkar inte dra med sysemkameran till gymmet liksom, haha.
 
Hur som helst, haft sovmorgon idag också och sitter nu och äter frukost. Idag är det ingen ledig dag dock. Alltså jag var såååå seg igår, och allmänt nere. Trots att jag sov tre timmar mitt på dagen så vaknade jag inte upp ett dugg piggare. Och vilken jävla huvudvärk jag hade, sinnes! Klagomuren här, haha. Åh ser så fram emot min lediga helg då jag inte ska göra ett skit. Ska avsluta min frukost snart och krypa ner i soffan ett tag tills det är dags för jobb. Hoppas ni får en riktigt fin dag ♥

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2015-01-08 14:31:53

Ni är så grymma! :)
Håller med om att det är roligt med videos! Jag filmer ju ibland med mobilen men det kommer ju bara upp på instagram (fast har ju bara hänt typ 2 gånger så.. :P). Själv måste jag köpa en dator först och främst då jag inte ens har det i nuläget ;) Men jag ser gärna fler videos både här men även på insta om du nu är sugen på att lägga upp där :)

Jobbigt när man har en sådan där seg och halvdålig dag! Hoppas att det blir bättre idag! :) Låter skönt med en ledig helg, du får ta hand om dig och se till att du mår bra :) Längtar efter fler uppdateringar om din kost och träning!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela