Strong is beautiful

Nyårsafton 2014/2015

Publicerad 2015-01-02 12:26:56 i Personligt,


Då var vi inne på ett helt nytt år. 2015. Herregud, tiden får så fort och jag hänger verkligen inte med! Hade i alla fall en trevlig kväll tillsammans med ett kanonbra sällskap, och maten kan jag inte klaga på heller, så jääävla gott! Fick min nyårspuss av min prins detta år också, så det gånga året kunde inte ha slutat bättre.
 
Nu är det nyårslöften som gäller hit och dit, och jag tycker det är jättebra att personer ser detta år som en nystart och vill göra det till något bra. Jag ska i första hand jobba på min insida, men jag slår vad om att ju bättre insidan mår desto bättre kommer utsidan se ut. Har dessutom hakat på min fina vän Emelies sockerfria månad, perfekt att kickstarta januari med att göra sig av med sötsuget som legat och pyrt hela december. Igår var det pizzadagen i Sverige, och jag klarade mig från att äta, kanske på grund av att jag jobbade men ändå. Det här året kunde inte ha börjat bättre (förutom att jag blivit förkyld då) och jag ser fram emot vad året har att erbjuda och vad jag kan göra för att det ska bli så bra som möjligt. 2015, i'm ready for ya!
 
Just det ja, jag är lite nyfiken på er och om ni har satt upp några nyårslöften? Let me know :)

Kommentarer

Postat av: J

Publicerad 2015-01-02 18:51:54

Mina nyårslöften är:
*inte äta godis/chips/dricka läsk osv.
*inte äta fika & andra onyttiga saker på 3 månader för att på riktigt bli av med mitt sötsug.
*äta vegetariskt 2 gånger/vecka.

Svar: Bra och realistiska löften :) Kul det där med att äta vegetariskt, kanske är något att prova på! :)
Elin Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela