Strong is beautiful

Wanna go back to bed

Publicerad 2014-10-25 05:27:25 i Personligt,

bild från arkivet
 
Godmorgon. Det känns väl sisådär att behöva gå upp kl 5 en lördag för ett 9-timmarspass men får tänka på att jag behöver alla pengar jag kan få till en framtida resa som vi håller på att planera (kommer berätta mer om den vid ett senare tillfälle). Efter jobbet blir det ett träningspass tillsammans med en vän och ikväll är vi bortbjudna på inflyttningsfest, som för mig blir en snabbvisit då jag börjar kl 6 imorgon också, men det ska bli trevligt ändå :) Hoppas att ni får en underbar lördag ♥

Kommentarer

Postat av: VERONICA - fashion blog

Publicerad 2014-10-27 12:37:03

Gud så fin bild!! :) Ha en grym start på veckan och hoppas den bjuder på mängder utav möjligheter! :) Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela