Strong is beautiful

Summering av förra veckans träning

Publicerad 2014-10-27 21:48:51 i Personligt,

saknar sommarformen...
 
Måndag: Ben
Tisdag: 5 km löpning
Onsdag: 5.5 km löpning + core
Torsdag: Vila
Fredag: Rygg och biceps
Lördag: Ben och triceps
Söndag: Vila
 
Är riktigt nöjd med förra veckans träning. Alla kroppsdelar tränades inte igenom, men det gör mig inget. Körde det jag kände för helt enkelt. Får försöka klämma in dom andra muskelgrupperna denna vecka istället. Måste dock bli bättre på att köra cardio, fortfarande så slarvar jag med den. Minns hur jag alltid avslutade mina träningspass i Umeå med minst 20 min på bandet. Och jag vet ju vilka resultat jag fick. Skärpning där!
 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-10-28 08:12:02

Riktigt bra vecka ser det ut som! Bra jobbat! :)

Jag måste också bli bättre med cardion. Kör typ 5-10 minuter efteråt MAX (och inte ens särskilt hårt) och tycker att det räcker liksom, är alldeles för lat. Men vi får ha det som förbättringsarbete tillsammans och försöka pusha varandra till att verkligen köra någon slags cardio efter passen! Jag börjar idag efter mitt benpass! ;)

Postat av: VERONICA - fashion blog

Publicerad 2014-10-28 10:50:48

Grym du är! Sån inspiration. Duktiga du! :) Hoppas din tisdag bjuder på mängderr med härliga stunder! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela