Strong is beautiful

Gårdagens träning

Publicerad 2014-10-23 09:38:11 i Min träning,



Var och tränade igår kväll men orkade aldrig öppna upp datorn igen efter det, så passet kommer nu istället :) Började med 5 min pw på bandet, sen drog jag upp hastigheten till 12-13 kmph och sprang i 25 minuter och landade på 5.5 km. Det gick så himla lätt! Hade lätt kunnat fortsätta springa, men hade bokat in ett core-pass som jag var tvungen passa. Och satan i gatan vad det brändes i magen! Trodde magen skulle spängas, helt sjukt! Konstigt att jag inte känner något i magen nu, men det kanske kommer. Men jag gillade det passet, 30 minuter intensiv bålträning. Jag är dålig på att köra mage själv så det här kanske är något för mig.
 
Sitter just nu med frukosten i knät och ska till och se lite film. Ha en fin dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela