Strong is beautiful

Fredagsträning

Publicerad 2014-10-24 09:51:00 i Min träning,




Hörni, vilket dunderpass det vart såhär på morgonkvisten! Kände mig stark och gillade det jag såg i spegeln (ni vet, ibland så har man såna dagar då man bara vill krossa spegeln, haha). Nu är ju humöret verkligen på topp och resten av dagen kommer jag nog sväva på moln litegrann. Det är ju för tusan fredag också! Ligger en dag bakom och har det som torsdag, så blir det när man är ledig mitt i veckan. I alla fall, såhär såg passet ut:
 
Sittande rodd 12x3
Assisterande chins 10x1 8x2
Enarmsrodd 12x2 8x1
Latsdrag i kabelmaskin med rep 10x1 8x2
 
Bicepscurl over head i kabelmaskin 8x3
Bicepscurl med hantlar 12x3
Bicepscurl med stång 15x3
 
Körde tunga vikter därav de lägre repsen. Avslutade passet med 16 intervaller på 17 kmph. Svettigt värre!
 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-10-24 11:44:19

Vilket bra pass du fick ihop tjejen! :) Gött!

Undrar bara hur man gör bicepscurl over head i kabelmaskin? Du får gärna visa (eller förklara) den någon gång om du har tid, alltid bra med tips på lite nya övningar! :)

Svar: Jag ska ta kort på den nästa gång, den är gryyyym! :D
Elin Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela