Strong is beautiful

Axlar & bröst

Publicerad 2014-11-05 11:52:57 i Min träning,



Var sååå trött på morgon då alarmet ringde, men hade lovat att träna med en vän så det var bara att kliva upp. Med kudden fortfarande i ansiktet så stegade jag in på gymmet. Vi började med 10 min uppvärmning på löpbandet och sen så köttade vi axlar och bröst. Det vart rätt mycket snack mellan seten, men ibland får det vara så :) Har även kommit fram till att jag måste våga öka vikterna, både för axlar och bröst, för jag orkar. Men just nu är jag i någon slags bekvämlighetszon då jag tar det jag vet att jag klarar av. Men där utvecklas jag ingenting. Så tills nästa gång ska jag våga öka minst ett kilo på varje övning :)
 
Sittande hantelpress 12x3
Hantellyft åt sidan 12x3
Drag till hakan med kettlebell 12x3
 
Hantelpress 12x3
Stående flyes i kabelmaskin 10x3
Breda armhävningar 10x3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela