Strong is beautiful

Summering v.13

Publicerad 2014-03-30 19:16:41 i

 
Måndag: Ben, rumpa och mage
Tisdag: Rygg och biceps. 7.5 km löpning
Onsdag: Vila
Torsdag: Ben, rumpa och mage
Fredag: Triceps och axlar
Lördag: Vila
Söndag: 8.5 km morgonpromenad. Utomhusträning + 3 km löpning
 
Då var vi åter igen i slutet på ännu en vecka. Sjukt hur fort det faktiskt går. Vi är snart inne i april ju! Men veckans träning har i alla fall gått hur bra som helst, maten också. Men har haft ett sånt sjukt sötsug de senaste dagarna, alltså är förvånad att jag klarade av att hålla mig borta från chipsskålen som stod framför näsan på mig igår. Ville bara sträcka fram handen och ta en fet näve, men jag höll mig. Intalar mig själv att det kommer vara jobbigt den här första tiden, speciellt eftersom att jag hade en riktig sockerhelg förra helgen. Det här kommer att lägga sig så småningom. Håll ut Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela