Strong is beautiful

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-03-31 12:04:46

Du får uppdatera om de är goda sedan! Jag har strawberry/white chocolate som jag tycker är god att ha i smoothie men att den är lite söt att bara dricka för sig. Har även haft en med vaniljsmak och en med kokos/pistach som jag inte alls tyckte om, så beställde från ett annat märke efter det. Men kan tänka mig att chokladen är god! Men som sagt, du får gärna uppdatera sen vad du tycker! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela