Strong is beautiful

Benpass

Publicerad 2014-07-31 11:48:41 i



Idag var psyket inte riktigt med på förmiddagens benpass, kände mig tankspridd och kunde inte riktigt fokusera. Blev i alla fall dessa övningar idag: 

Knäböj (breda + smala) 15x3
Insida lår i maskin 15x3
Benspark 15x3
Bulgariska utfall 12x3
Leg curl 15x3
Utsida lår i kabelmaskin 10x3

Måste ta och sätta ihop ett gäng övningar som jag kör varje pass, trots att jag tränat länge nu så blir jag fortfarande lite som en yr höna, haha. Har i alla fall precis fått mig lunch i magen och ska strax dra på mig jobbkläderna. Ha en toppendag ni där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela