Strong is beautiful

Tipsa mig om goda recept?!

Publicerad 2014-01-31 18:43:05 i Personligt,

 
Städade skåpen i köket tidigare i veckan och hittade massa fina matlagningsböcker, typ aldrig använda! Shame on me, ska verkligen bli bättre på att använda mig av dom :) Och om någon av er sitter inne på något smarrigt recept, dela det med mig! Gärna något med kyckling, lax eller köttfärs, det äts det mest av här hemma :)
 
/Cleaned the cabinets in the kitchen earlier this week and found lots of great cooking books! Shame on me, really should be better to use them. And if any of you has any good recipes to share with me, please leave a comment :)

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2014-01-31 19:08:16

Sv: okej, det är inte så farligt som man tror :D

Postat av: Elin Jonsson

Publicerad 2014-01-31 20:23:26

Sv; Tack! :D

Postat av: En plats i solen

Publicerad 2014-01-31 20:28:01

är med sjukt dålig på använda mina kokböcker

Postat av: Karin

Publicerad 2014-02-02 00:14:53

Har aldrig öppnat mina kokböcker.. Googlar allt för att hitta inspiration men i slutändan blir det alltid något eget iaf..
Svårt att följa recept helt enkelt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela