Strong is beautiful

Breakfast

Publicerad 2014-01-31 07:34:27 i Personligt,

 
Godmorgon, äntligen är det fredag! Mina muskler värker så skönt efter gårdagens bodypump-pass. Sitter i skrivande stund och mumsar i mig frukosten på bilden ovanför. Jobb till 17 idag och ikväll så kommer mamma ner hit med en vän och stannar över helgen, ska bli så mysigt! Men nu måste jag hoppa i kläderna och göra mig klar för jobb. Ha en fin fredag allihop! ♥
 
/Good morning, finally it's friday! My muscles are so sore from yesterdays workout, but I love it! Rest day today. Now I'll get dressed and get ready for job. Have a nice friday everybody ♥

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2014-01-31 15:23:29

gott :)

Postat av: Jenny Karlsson

Publicerad 2014-01-31 21:19:10

ser super gott ut :)

Missa inte min tävling där du kan vinna en body mist från victoria's secret, super enkla regler du behöver bara skriva att du är med!
Direktlänk: http://www.nattstad.se/jennykarlsson/vinn-en-body-mist-fran-victoria39s-secre-12043586
Ber även om ursäkt om du inte gillar dessa kommentater.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela