Strong is beautiful

Där jag hör hemma

Publicerad 2014-12-17 13:34:32 i Min träning,



Herregud vad det kändes skönt att stega in på gymmet igen efter att inte ha varit där på 1½ vecka! Dock så fanns inte energin riktigt där, men inte så konstigt då min kropp har fått i sig typ noll näring och istället massa socker. Men det ska bli ändring :) Hur som helst, trots mindre energi än vanligt så gick det bra och var riktigt roligt! Redan då jag gjorde första övningen så kände jag hur mycket jag älskar att lyfta vikter, att få känna mig stark och se i spegeln att det inte ser så illa ut ändå. Med kläder på då. Haha. Men nu är axlar och mage genomkörd och det återstår att se ifall jag hinner med någon mer träning denna vecka. Hoppas. 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-12-17 20:31:27

Vilken snygg tjej! Ser så slank och stark ut! :)

Postat av: jenny

Publicerad 2015-01-02 13:08:19

Får jag fråga hur mycket du vägde innan du började träna och vad väger nu? Du behöver inte svara om du inte vill :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela