Strong is beautiful

Happy friday

Publicerad 2014-08-29 05:35:00 i Personligt,

 
Godmorgon, vaknade upp med världens sug efter socker så svepte en celsius direkt jag klev upp. Åh vill inte känna såhär, men jag tänker stå emot. Det kommer kännas värre om jag ger efter, så jag får väl se hur många celsius jag dricker idag, haha. Måste nog ta och skärpa till mig och utesluta fikabröd ett tag också...
 
Anyway, ska strax gå iväg mot jobbet och i eftermiddag blir det en springtur tillsammans med Emil :) Have a great day ♥

Kommentarer

Postat av: Susanna Maria J

Publicerad 2014-08-29 07:43:43

Har sett mycket om dom där Celsius, blir man inte lite snurrig om man dricker dom? Kram från Oslo :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-08-29 11:50:44

Ha en trevlig fredag vännen! :)

Postat av: Vanessa

Publicerad 2014-08-29 22:59:02

Åh den är så god!

Juste, ett tips är att kolla Ellos! De har rabatter som även gäller på märkesvaror från och till, köpte mina höga för typ 1000 spänn tror jag ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela