Strong is beautiful

Veckan som varit

Publicerad 2013-09-29 22:43:14 i Personligt,

Ännu en vecka har gått i september månad, om några dagar går vi in i oktober och ännu mera regn och rusk väntar. På träningsfronten har den här veckan inte varit något att hurra för, två ynka pass har jag gjort och en morgonpromenad. Dåligt. Fast skyller lite på att det är för att när jag var hos mamma så bröts mina rutiner en aning, måste jobba på det att fortsätta vart jag än befinner mig. Sen i onsdags så låg jag hemma med nackspärr och hade tänkt försöka ta mig en springtur på torsdagen, men nacken tillät inte riktigt. I lördags körde jag i alla fall ett jävligt jobbigt spinningpass och det är ju något positivt. Sen har jag ätit mycket skit också, i och med att jag fyllt år. Nästa gång ska jag bjuda på grönsaker och vatten, hehe.
 
Har i alla fall bokat in lite pass till veckan och så ska jag återuppta mina morgonpromenader, dock tungt då man måste ta sig upp före fan, haha. Har för övrigt bestämt mig att ställa upp i några springtävlingar nästa år. Vårruset, blodomloppet, tjejmilen och lidinöloppet är något som jag tänkt satsa på. Kanske får jag med mig någon? :)
 
Men nu blir det sängen, jobb imorgon. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela