Strong is beautiful

Händelselöst liv

Publicerad 2013-10-29 16:29:49 i Personligt,

 
Igår så skaffade jag ett årskort på gymmet, det var på tiden! Men hur dyrt det ska vara att komma i form, borde inte en bra hälsa vara gratis? Hehe. Har för övrigt känt på sista tiden att jag stannat av lite med min kost, det har blivit lite mycket av de snabba kolhydraterna och det både känns och syns på min mage, den är inte nöjd. Men det kommer att bli en liten utmaning för mig nu när vi åker upp till Boden på fredag, vanligtvis brukar det kollapsa när jag kommer ur mina rutiner men det här ska jag klara! Nu ska jag börja tagga upp för gym, tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela