Strong is beautiful

Jag har blivit med Iphone 5s

Publicerad 2013-11-28 19:01:52 i Personligt,

 
Ursäkta frånvaron idag, men jobbade 7-16, sen for jag direkt och hämtade ut min nya bebis som ni kan se ovan. For även och hämtade ut en jacka jag beställt, men den var typ 2 storlekar för stor (när hände det sist liksom?!), så blir att returera, får se ifall jag beställer en mindre modell eller om jag skiter i det... Är hur som helst supernöjd över att jag faktiskt unnade mig själv en ny telefon, har ju dragits med Emils gamla 4:a hur länge som helst och på senaste tiden började den ge upp. Så ikväll ska jag leka med denna, återkommer imorgon. Hehe.

Kommentarer

Postat av: Rebecca&Mathias

Publicerad 2013-11-28 19:05:55

Så snygg är den! :) Ha en fortsatt fin kväll! :)

Postat av: Karin

Publicerad 2013-11-28 20:53:09

Riktigt snygg! Kul också med jackan också! Kan inte det hända mig också?! :)
(Fast det hade kanske varit bra med en passande jacka eftersom du beställt den..)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela