Strong is beautiful

En bra dag

Publicerad 2013-11-30 20:45:47 i Personligt,

 
Vi har haft en riktigt bra dag idag. Åt frukost i lugn och ro (det hinner vi aldrig på vardagarna) sen så gjorde vi oss i ordning för en dag på stan i jakt på de första julklapparna. Tyvärr så kom vi hem utan klapparna, men fick lite till mig själv istället. Köpte bl.a en jättefin klänning som jag ska ha på julmiddagen om två helger. Åt också en asgod lunchbuffé som ni kan se på bild ovan, kunde inte bestämma mig om jag tyckte fisken eller köttet var godast, haha. Sen vi kom hem så har vi (jag) stökat fram julsakerna och så har vi flamsat omkring i lägenheten som två småbarn, hehe. Emil kan kittla mig så jag nästan tappar andan. Resten av kvällen blir det bara filmmys, massa bra filmer på tv ikväll!
 
På tal om träningen då så bestämde jag mig för att ta och vila resten av veckan. Ja fast nu är det bara söndagen kvar. Men min kropp sa ifrån så kände att det var dags att tagga ner lite. Men på måndag börjar jag köra igen, hoppas att dessa dagar har gjort gott för min kropp tills dess.
 
Ha en bra lördagskväll, vare sig ni sitter hemma och myser eller är ute och slår klackarna i taket. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela