Strong is beautiful

Triceps, axlar & bröst

Publicerad 2013-08-30 14:28:19 i Personligt,

 
Då var träningen avklarad för idag, det brände gött i triccarna när jag var färdig. Hade inte med mig mobilen in på gymmet så hade ingen aning om vilka övningar jag skulle köra, har inte hunnit lära mig schemat ännu, hehe. Men det såg i alla fall ut såhär idag:
 
Hantelpress 15x3
Flyes 15x3
Axelpress 12x3
Hantellyft åt sidan 12x3
Dips 20x3
Liggande tricepspress 15x3
Tricepspress i maskin 15x3
 
Är så himla svag i bröst och axlar, fast värst är nog axlarna. Alltså jäklar, körde ju bara två övningar men det brände som tusan ändå. Nu blir det vila lördag och ben, rumpa och mage söndag tror jag, eller tvärtom. Får se hur mina ben känns imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela