Strong is beautiful

Ett sent inlägg

Publicerad 2013-08-31 23:56:38 i Personligt,

Borde egentligen krypa ner i sängen, är sjukt trött men ville se skräckisen Hide and seek, men vid närmare eftertanke är det nog bäst att jag låter bli. Emil ligger redan och sover och mesig som jag är när det kommer till skräckfilmer så borde jag inte se på den själv, haha. Tänkte bara uppdatera lite vad jag gjort denna lördag. Trodde inte jag skulle orka iväg på gymmet idag men jag har haft lite dalar i humöret så tänkte att det är lika bra att gå dit och träna bort dom. Och OM det funkade! Jag och Elin, min fd arbetskollega, hade hela gymmet för oss själva, så himla skönt. Körde slut på ben och mage och jag måste ta och visa er en magövningar som verkligen får det att bränna i magen, ska se ifall jag kan hinner filma den imorgon. Efter gymmet, duschen och middagen så for vi och hängde lite med Viktor, Josefin och Anna som skulle dra ut på krogen, jag och Emil fick dock nog av igår så vi for hem och lassade upp morötter, dipp och lite godis framför tv:n. Ja gud vad intressant dag inser jag nu, haha. Oh well, vi hörs mer imorgon ♥
 
 
Träningspasset idag såg ut såhär:
Uppvärmning crosstrainer 10 min
Djupa benböj 15x4
Hip abductor 15x3
Hip abduction 15x3
Gående utfall med vikt 15x4
Leg curl 12x3
Omvända crunch 10x3
Situps 20x3
Plankan 1 min 23 sek (ska jobba på att komma upp i 2 min)
 
Sen den där övningen som jag ska visa er kan jag inte namnet på så ni får se den senare istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Andersson, 23 år, är en sprallig och glad tjej med båda fötterna på jorden. Hon har gått från en överviktig soffpotatis till en tjej som brinner för träning och hälsa. I hennes blogg vill hon förmedla att ingenting är omöjligt så länge som man tror på sig själv. Du kan även ta del av hennes egen träning, personliga texter och små snuttar av hennes vardag. Instagram: elinkatarinaa

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela